
Csendes működés, magától értendő kezelhetőség, robbanékony teljesítmény és külső feltöltést nem igénylő, elektromos hajtástechnológia. A Camry 2.5 literes Hybrid Dynamic Force hajtásláncában nem fog csalódni. A rendszer kedvező üzemben tartási költségeket kínál, kiemelkedően alacsony üzemanyag-fogyasztással és CO₂-kibocsátással (átlagos CO₂-kibocsátása akár csupán 98 g/km). Az új hajtáslánc legnagyobb rendszerteljesítménye 160 kW/218 lóerő. A Camry Hybrid 8,3 mp alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, végsebessége 180 km/óra.
A forradalmi, 2.5 literes Hybrid Dynamic Force rendszer részét alkotó Atkinson-ciklusú belsőégésű motor termikus hatásfoka 41%, amivel világelső a sorozatgyártott benzinesek között.
A Toyota a kedvezőbb teljesítmény, fogyasztás és károsanyag-kibocsátás érdekében a legfejlettebb technológiát alkalmazza, kezdve a D-4S befecskendezésen, a kétoldali intelligens változó szelepvezérlésen (Dual VVT-i), a villanymotorral működtetett, intelligens változó szelepvezérlésen (VVT-iE) át a lézeres bevonatolású szelepülésekig.